Hej alla medlemmar!
Föreningen har sedan 2018 avtalat 200/200 mbit till samtliga medlemmar via leverantören Stockholm Stadsnät. Om vi kontinuerligt uppnår dåliga resultat (under 160 mbit) via bredbandskollen.se så ska vi i första hand höra av oss till Stockholm Stadsnäts support. Dock så vill vi i Styrelsen gärna veta vilka hastigheter som vi får när vi testar vårt internet och hur vi upplever kundservicen via Stockholm Stadsnät.
Därför ber vi nu våra medlemmar att fylla i detta googleformulär: https://forms.gle/3Q8U3veCoiL7u2Zm8
Genom denna information så kan vi se hur läget är och ta detta vidare till Stockholm Stadsnät eller se oss efter bättre leverantörer om vi inte får den kvalitén som vi betalar för.
Mvh
Styrelsen via Sebastian
Hello all members!
BRF Klädstrecket have since 2018 made a deal to provide all members with 200/200 mbit through the supplier Stockholm Stadsnät. If we continuously achieve poor speeds (below 160 mbit) on bredbandskollen.se we should primarily contact Stockholm Stadsnät's support.
However, we on the board would like to know what speeds we get when we test our internet and how we experience customer service via Stockholm Stadsnät. Therefore, we now ask our members to fill out this google form: https://forms.gle/3Q8U3veCoiL7u2Zm8
Through this information, we can get an overview of the situation and take this further with Stockholm Stadsnät to fix the issue or look for better suppliers if we do not get the quality we pay for.
Sincerely,
The board via Sebastian